[webkit-dev] Grafikus teamnek

Zoltan Herczeg zherczeg at inf.u-szeged.hu
Sat Mar 3 06:32:54 PST 2012

Sziasztok!

Jatszottam penteken OpenGL-el egy kicsit (MAC-en gluttal szepen ment), es
arra gondoltam hogy elindulas keppen csinalhatnank valami brainstormingot
az egesz temarol. Nem tudom ki mennyire ismeri az OpenGL es OpenVG
mukodeset (en sem tulsagosan).

Eszerint: http://www.gsmarena.com/nokia_n9-3398.php az N9 GPU-ja egy
Imagination Technologies PowerVR SGX530

Eszerint: http://www.imgtec.com/corporate/newsdetail.asp?NewsID=441 tud
OpenVG-t.

Eszerint http://www.imgtec.com/powervr/sgx_series5.asp pedig OpenGL 2.0-at.

Ezeket elvben tudja a MALI is a Samsung Origen-en. Na most az OpenGL-nel
az extensionok lekeresen sok mulik. glGetString(GL_EXTENSIONS)-al lehet
oket lekerni, es meg kene neznunk mi az ami mindket celplatformon
elerheto. Foggalmam sincs az OpenVG-nel vannak-e ilyenek. Ott is fel kene
allitani valami demoalkalmazast ami mondjuk kirajzol egy-ket vonalat meg
kiirja az extension-oket.

Udv
HZ